mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Har en längre tid tjatat på sonen...

Kategori: Vardag

att han ska följa mig på min promenad "från fjärd till fjärd" så jag får visa honom, i mitt tycke, den perfekta rundan, och igår kväll var det så äntligen dags!
 
Det blev ett par timmars stavgång för min del, för sonens del blev även lite löpning.
Hans syfte med turen var, förutom lite mammatid, att reka om det gick att använda rundan för att träna inför sommarens olika lopp...
Och banan blev med beröm godkänd av honom!
Redan idag har han sprungit ett varv.
Mysigt att få sällskap av sonen på promenaden, och han uppskattade naturligtvis naturslingan!
Med jämna mellanrum tvärnitade han för att fota...
 
 
 
 

Kommentarer

  • Linda / CandyGirl säger:

    Vad trevligt med sällskap. När jag promenerar vill jag gärna ha någon med mig. men när jag springer vill jag vara själv.

    2014-03-30 | 20:10:06
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här: