mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Jahajaa...

Kategori: Sån är jag..

luften gick liksom ur mig angående hyran av sommarstuga... 
 
Efter att sett att för att komma till stranden vi måste passera dels en trafikerad väg och dels en trafikerad bro hoppar jag av projektet...
Tyvärr, - men för de pengarna tycker jag att det ska vara som i min dröm, vid vatten, många sovplatser så hela familjen kan komma på besök när de vill, fritt från trafik så jag inte behöver oroa mig när barnen är på besök...
 
Så, jag fortsätter söka efter den perfekta platsen att tillbringa sommaren på!
 
 

Kommentarer

  • Linda / CandyGirl säger:

    Näe vad trist.. men tur att du upptäckte det redan INNAN du hyrt och "flyttat in"

    2014-03-09 | 15:35:07
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
  • Marie-Louise säger:

    Nej vad trist :( Sa dom inget om det? Dom som skulle hyra ut?

    Svar: Får nog skylla mig själv lite, när jag hörde var stugan låg såg jag framför mig "mitt" område och valde att inte tänka på att om nu stugan kanske låg åt andra hållet från stranden... Vilket jag naturligtvis borde tänkt på, och frågat om!
    Mormor Mu

    2014-03-09 | 19:39:25
    Bloggadress: http://madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här: