mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Måste vara...

Kategori: Heminredning

våren som är i antågande när jag nu börjar planera hur min pyttelilla balkong ska se ut i sommar...
 
Det nya tyget, och vävplasten, från Ikea ska få hjälpa mig hålla insynsskyddat! 
På den ena sidan av balkongen har jag ingen insyn alls, på den andra däremot har min granne sin balkong, - väldigt nära, jag menar lite privatliv vill man ju ändå ha när man sitter och solar, läser, äter... halvsover...
 
Jag har sedan tidigare satt upp väggar av pil, men de skyddar ju inte helt, jag funderar nu helt enkelt på att fästa upp tyget på pilväggen på åtminstone den ena gaveln av balkongen...
Blir säkert skönt för grannen, och för mig, att vi slipper sitta och "glo" på varandra i sommar!
 
 
Så här ser pilväggen ut, eller det är ju inte riktigt sant, för efter att bilden tagits har jag "tätat" till den lite... (det här måste nog vara ett foto från 2012)
 
(Lisel 69:-/meter på Ikea)
Och så här ser vävplasten och tyget ut, tror det kommer att bli "skitabra"
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Linda / Candygirl säger:

    Jamen det kommer bli skitbra. Verkligen. Perfekt tyg till en sån. Svärmor har vaxduk i nåt liknande. ..

    2014-03-12 | 23:23:05
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu
  • ejmis säger:

    Din balkong är alltid så mysig!!

    2014-03-28 | 02:30:41
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här: